Hé mens! Ik ben Winston, de kat die deze website bezit en runt. Als je op deze pagina terecht bent gekomen, is dat omdat je een vraag of een probleem hebt dat je wilt oplossen. Gelukkig zijn mijn baasjes er om jullie te helpen - ik heb het te druk met vogels opjagen!
Hieronder vindt je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Als je een specifieke vraag hebt, kun je contact met me opnemen via de chat (het blauwe icoontje rechtsonder in je scherm) of door een e-mail te sturen naar info@petsential.nl - wat voor jou het handigst is!
De gemiddelde levertijd is twee werkdagen voor Nederland, drie voor België en ongeveer tien voor de rest van Europa.
Wij verzenden uw bestelling nog dezelfde dag na aankoop als de betaling voor 17:00 uur is gedaan.
Wij verzenden vanuit Amsterdam (Nederland) en gebruiken PostNL.
Het is helaas niet mogelijk om onder rembours te betalen.
Ja, zolang het product het magazijn nog niet heeft verlaten.
Indien je dit wenst, gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren.
Je hebt 30 dagen de tijd om je aankoop terug te sturen (vanaf de datum waarop je het hebt ontvangen) als je niet tevreden bent of gewoon van gedachten bent veranderd.
Neem contact met ons op om een support ticket te openen en stuur de producten na aanvraag op naar:
Petsential BusinessPool B.V. c/o WeWork Weesperstraat 61 1018VN Amsterdam Nederland
Ja, retourzendingen zijn altijd gratis, maar neem eerst contact met ons op om een gratis verzendlabel te krijgen.
Oh nee, wat vervelend! Onze verontschuldigingen: het gaat niet altijd goed!
Neem contact met ons op voor volledige restitutie of kostenloos nieuw exemplaar.
Soms is het niet nodig om het defecte product te retourneren., maar gelieve het weg te gooien volgens de plaatselijke voorschriften. 🙏🏻
Wij zullen het bedrag binnen 7 dagen terugstorten op dezelfde betaalwijze die bij de aankoop werd gebruikt.
Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.